Egy nap telefonon hívtak, hogy kiégett egy Ford Transit és elvállalnám-e a javítását.
Még hozzá tették telefonba, hogy szerelőnél volt a kocsi és nála kezdett el füstölni a motortér, amit gyorsan le is öntött vízzel -,-”
Mint tudjuk lehetetett elektromos zárlat végett gyulladás, amit poroltóval ildomos eloltani, nem pedig vízzel. Ezt egy szakembernek tudnia kellene, de ne provokáljunk másokat.
Na szóval 1 óra múlva meg is érkezett a tréleren a fent említett gépjármű.
Az autómentős segítségével be is toltuk a műhelybe.
Közben megkaptam az autószerelő telefonszámát, aki részletesebben elmondta mi is történt, viszont fogalma sincs hol és miért gyulladt ki a motortér.
KB. 2 perces keresés után meg lett a ludas.
Ezt közöltem a tulajjal, akinek csak az volt a kérdése, hogy hogyan?
No ezt is hamar megtaláltam:
Másnap meghozták az új önindítót és akkumulátort.
Előtte viszont foltozás helyett, kompletten kicseréltem a sérült kábelt. Mellékesen megjegyzem ez az 50-es szál volt, ami annyit tesz, hogy az indító szála az önindítónál.
Első indítás pöcc-röff. Se melegedés se más elektromos hibát nem találtam rajta, ami az indítást befolyásolta volna.